آموزش بوت استرپ | آموزش Bootstrap

مقاله،سورس کد،فیلم آموزشی

آموزش بوت استرپ | آموزش Bootstrap

مقاله،سورس کد،فیلم آموزشی

طراحی سایت ارزان

دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ

منظور از طراحی سایت ارزان چیست؟

وقتی شما قصد طراحی سایت میکنید مسلما اولین کاری که انجام می دهید برآورد هزینه است. برای اینکار با طراحان مختلفی صحبت میکنید و با قیمت های متفاوتی مواجه می شوید. حال زمان تصمیم گیری رسیده است و شما دچار دوگانگی شده اید که آیا کسی که قیمت پایین تری را تعیین کرده طراحی بی کیفیتی را انجام میدهد و یا کسی که قیمت بالاتری مشخص کرده همان کیفیت را با قیمت بالاتری عرضه میکند؟ ما قصد داریم در این مقاله راجع به طراحی سایت ارزان توضیحاتی ارائه کنیم تا شما را از این دوگانگی نجات دهیم.
مسلما طراحی سایت ارزان دو نوع است:
1.    افرادی که برای جلب مشتری قیمت پایین تری را اعلام کرده و سپس از کیفیت کار خود جهت سودبری می کاهند.
2.    افرادی که پکیج های مختلفی را به شما ارائه می دهند که در  آن ها هم تفاوت قیمت و هم تفاوت امکانات مشهود است.
آنچه که مشخص است گزینه 2 قابل اعتماد تر است.

طراحی سایت ارزان چه زمانی پیشنهاد می شود؟

چنانچه شما مایل هستید در فضای مجازی حضور داشته باشید فقط به صرف اینکه جامعه امروزی به سمت فضای مجازی اشتیاق دارد و نود درصد افراد در فضای اینترنت به دنبال رفع نیازهای خود می باشند، ما به شما طراحی سایت ارزان را پیشنهاد میکنیم. چرا که شما محوریت کار خود را بر اساس سایت تنظیم نکرده اید و تنها قصد معرفی سطحی خود در فضای مجازی را دارید. در اینجا طراحی سایت ارزان بهترین گزینه برای شما می باشد تا در هزینه مصرفی خود صرفه جویی کنید. اما این طراحی سایت ارزان نه به هر قیمتی. فیلدهای طراحی سایت ارزان مرغوب در انتها ذکر می گردد به همین جهت از شما خواستاریم تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.
ولیکن اگر شما فردی هستید که از سایت خود انتظارات زیادی دارید، در واقع امکانات زیادی را برای سایت خود در نظر گرفته اید، از طریق سایت،به دنبال کسب درآمد بیشتر هستید و در یک کلام سایت برای شما حائز اهمیت می باشد طراحی سایت ارزان بدترین گزینه برای شماست.چرا که امکاناتی که در طراحی سایت ارزان در نظر گرفته می شود برای شما کارایی مطلوب را نخواهد داشت.
اگر شما در دسته دوم قرار دارید مسلما رتبه سایت شما در گوگل هم برایتان اهمیت دارد پس یکی از دلایلی که طراحی سایت ارزان را به شما پیشنهاد نمیکنیم، اصل مهم سئو  می باشد که علاوه بر رعایت اصول سئو در کد، شما نباید محدودیتی در وارد کردن محتوای سایت داشته باشید.
برنامه ریزی جهت مصرف هزینه ها جز اصول موفقیت در کسب و کار است. اما در بعضی موارد با مصرف بودجه بیشتر بازدهی بهتری را تجربه می کنید. و تفاوت مبالغ آنچنان بالا نیست که چشمگیر باشد اما در عوض شما یک سایت کاملا مفید را نسبت به یک سایت ارزان خواهید داشت.
اصولی که در طراحی سایت توسط تیم پلن سایت رعایت می شود به اختصار در ذیل ذکر میگردد:
1.    کدنویسی با کمترین حجم
2.    سرعت بالای لود سایت 
3.    رعایت اصول سئو در کد نویسی که در هنگام کار با پنل مدیریت بر بخشی از آن واقف خواهید شد.
4.    قالب واکنش گرا: سازگاری قالب با تمامی دستگاه ها اعم از لپ تاپ، گوشی موبایل، تبلت و pc
5.    کد نویسی بر اساس معماری MVC و عدم استفاده از سی ام اس های آماده: ما تمامی اهتمام خود را براین داشته ایم که کد نویسی اختصاصی و منحصر به فرد بر اساس اصولی ترین معماری و لایه بندی در جهان و مورد تائید بزرگان این عرصه را ارائه دهیم و از سی ام اس های آماده استفاده نکرده ایم تا محدودیت ها را بشکنیم و تمامی اصول و قواعد را رعایت نماییم.
6.    استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها جهت طراحی سایت 
7.    آنالیز صحیح سایت: چنانچه از طریق ابزارهای آماده آنالیز سایت استفاده نمایید خواهید دید تمامی موارد موثر بر تائیدیه سایت توسط گوگل، در سایتهای طراحی شده توسط تیم پلن سایت رعایت شده است.
نکته: با توجه به اینکه تیم پلن سایت در صورت بستن قرارداد طراحی سایت، موظف است محتوای اولیه سایت را مندرج کند و زین پس محتوا گذاری بر عهده مشتری می باشد پیشنهاد ما به تمامی مشتریان یکی از موارد ذیل است:
•    محتوا گذاری توسط نیروی حرفه ای و متخصص در زمینه سئو
•    محتوا گذاری توسط تیم پلن سایت پس از عهد قرارداد پشتیبانی سایت 
در غیر اینصورت تیم پلن سایت هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضعف های محتوا گذاری در سایت ، بر عهده نمی گیرد.
حال مواردی که از قیمت نهایی کاسته و منجر به طراحی سایت ارزان می شود:
استفاده از قالب آماده در طراحی سایت ارزان
استفاده از قالبهای قبلی که توسط تیم پلن سایت طراحی شده با اعمال کمی تغییرات 
محدودیت در امکانات سایت 
بسیاری از افراد به محض صحبت در مورد طراحی سایت ارزان، از سی ام اس های آماده استفاده می کنند و یا اصول اصلی را زیر پا میگذارند ولیکن همانطور که مستحضرید تیم پلن سایت تمامی اصول ذکر شده در بالا اعم از :ریسپانسیو بودن قالب، سئو بیس بودن قالب و پنل مدیریت محتوا، سرعت بالا لود سایت، حجم کم سایت، کد نویسی اختصاصی پنل را در طراحی سایت ارزان هم رعایت میکند و تنها در انتخاب قالب و امکاناتی که در سایت قرار میگیرد شما را محدود خواهد کرد لذا کاملا مصمم و صادقانه بر این باوریم که کیفیت را فدای قیمت نخواهیم کرد، حتی اگر مشتری به دنبال کار بی کیفیت فقط به دلیل کمتر هزینه کردن باشد.به همین جهت هزینه تمامی سایتهای خود را به گونه ای در نظر گرفته ایم تا تفاوت قیمت بین سایتهای بدون محدودیت و سایتهای ارزان ما کم باشد. به همین جهت مشتری به راحتی میتواند با صرف هزینه ای کاملا عاقلانه و نه نجومی، صاحب سایتی اصولی و کامل گردد و اما مشتریانی که اصرار به قیمت پایین تر دارند می توانند طراحی سایت ارزان اما اصولی تنها با محدودیتهای کمی را گزینش نمایند.

دیگر خدمات: طراحی سایت در کرج

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۲ ق.ظ
  • سعید کشاورز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی